tisdag 26 februari 2013

BOKREA!!

Idag börjar bokrean! Jag har förvisso redan fyllt en kundvagn på adlibris.se men tänker nog ändå gå förbi Akademibokhandeln på vägen hem idag. Skall jag vara ärlig, och det skall man ju, hittade jag inte jättemycket kul i år. Men det beror mest på att jag hunnit köpa alla böcker jag vill ha långt innan. Men för den som shoppar böcker i lite mer normal utsträckning finns det många fynd att göra!


En av de böckerna jag tipsade om igår, Tvillingarna Thornthwaites testamente kan bli din för 69:-. Ett kap om du frågar mig.
69 kronor kostar också en bok om One direction som jag misstänker kommer ta slut på ett par sekunder.
Jag skall köpa Det är en gris på dagis av Johanna Thydell och Petras prick av Maria Nilsson Thore, båda fantastiskt fina bilderböcker som jag har varit för snål för att köpa.

För knappt hundra spänn kan du lägga vantarna på hela serien om Sol, lättläst och spännande fantasy av Jo Salmson.



Vill du ha deckare kan jag rekommendera Mårten Sandéns böcker om tvillingarna Petrini. Några av dem är med på rean.
Fast det är kanske skräck du är ute efter? Mårten Sandéns superläskiga Den femte systern går loss på 69:-!  Slå till, vetja!
Jag är lite nyfiken på den här faktaboken om vampyrer också. Den ser riktigt tjusig ut. Så jag kommer nog lyckas ruinera mig ändå. Men ni vet väl att man aldrig kan ha för många böcker?


1 kommentar: