måndag 4 juli 2011

Skräcködlan har landat i Salem!

 Just nu är det ju sommarlov och ni är väl upptagna med att äta glass och bada och är kanske inte alls intresserade av att en ny superbibliotekarie väntar på er här på bibblan.
Men här är jag och jag kan knappt bärga mig till höstterminen börjar och jag skall få träffa er allihop! Jag kommer att tvinga på er de allra bästa och läskigaste och roligaste böckerna som finns!
Och när ni inte kommer in och hälsar på med skolan eller på fritiden finns den här bloggen; bara för er! Här kommer jag att tipsa om mina absoluta favoritböcker, en och annan film eller något annat som jag gillar. Det blir precis som på bibblan men med mig på lite säkrare avstånd.
Det blir förstås ännu roligare om ni vill vara med! Maila in era egna boktips, bästa spellistorna eller ställ frågor och tyck grejer!
Här kommer allt vara frivilligt, alla böcker kommer vara roliga eller spännande eller precis som ni vill ha dem. Och skulle ni ändå sakna tips på något särskilt så säg till, vetja. Jag är inte omöjlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar